Barion Pixel

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az ÁSZF tartalmazza a szerződési feltételeket, kérjük, figyelmesen olvassa el!

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza azokat a feltételeket, amelyek a Hadzsi Ádám E.v )a továbbiakban: Vállalkozó), mint szolgáltató által üzemeltetett retrieworld.hu weboldal (a továbbiakban: „Honlap”) ügyfél (a továbbiakban: „Ügyfél”) (Vállalkozó és az Ügyfél a továbbiakban: „Fél” vagy „Felek”) általi használatára vonatkoznak.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

  1. Elérhetőség és adatok

A szolgáltató adatai:

név:                 Hadzsi Ádám E.v

székhely:        3432 Emőd Keresztesi utca 3;

adószám:      41702929-2-25;

bankszámlaszám: 11600006-00000001-97398748

e-mail:            info@retrieworld.hu;

telefon:          +36 70 6506824

tárhely szolgáltató: Tárhely.eu KFT.

  1. A webáruház tevékenysége

 

A retrieworld.hu webáruház új kisállat felszerelési termékeket, eledeleket, jutalomfalatokat, játékokat, fekhelyeket és egyéb kiegészítőket forgalmaz. (a továbbiakban: „Termék”).

A megjelenített termékek online, a retrieworld.hu webáruházon keresztül vásárolhatóak meg.

A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak és forintban értendőek. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

  1. A Honlapon igénybe vehető szolgáltatások köre

A Honlap különféle menüpontjai, funkciói többféle szolgáltatást kínálnak az Ügyfélnek

  • Kapcsolat: a személyes adatok megadásával az Ügyfél lehetővé teszi, hogy kérdései és kérései a Vállalkozóhoz eljussanak, és azokra választ, felvilágosítást adjon az Ügyfélnek a megadott elérhetőségein.;
  • Hírlevél: az Ügyfél a feliratkozással a személyes adatait és igényeit eljuttatja a vállalkozóhoz, aki a megadott elérhetőségeken értesíti az Ügyfelet az aktuális ajánlatokról, és az Ügyfél igényeinek kielégítési lehetőségeiről. A vállalkozó ezen a csatornán értesíti Ügyfeleit a termékfejlesztésekről, bemutatókról és rendezvényekről is.;
  • Rendelés: az Ügyfél a rendelés leadásakor megadott személyes adataival lehetővé teszi a rendelés teljesítését (beleértve a kiszállítást és számlázást is). A rendelés leadásakor / ezt követően kerül sor a fizetésre, majd a Termékek kiszállítására, átvételére, továbbá az egyedi igények kielégítésére.
  • Regisztráció
  • A webáruházunkban a böngészés és vásárlás felhasználói regisztráció nélkül is történhet. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási/számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti.
  • A regisztrációhoz szükséges adatok:
  • név
  • e-mail cím
  • A megrendeléshez szükséges adatok:
  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • számlázási cím
  • szállítási cím
  • Ezek az adatok bármikor megváltoztathatók a bejelentkezés után. Mobiltelefonszám megadására a szállítási értesítések fogadása érdekében van szükség. Az adatokat egyéb célokra nem használjuk fel, azokat bizalmasan kezeljük.

3.2      Bejelentkezés

  • A bejelentkezés menete: A kezdőlapon a Fiókom menüpontban a regisztrált e-mail cím vagy felhasználónév és jelszó magadásával, vagy a megrendelés folyamatában a szállítási adatok megadásakor.

3.3      Rendelés menete

  • Kosárba tétel: A megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezze a kosárba. Ha a termék belekerül a kosárba, megtekinthető a kosár tartalma, a „Kosár” gombra kattintva. A kosár tartalmát módosíthatja, és a kosárból a termékeket törölheti a „Törlés” gombra kattintva. Minden további termék kosárba helyezéséhez kattintson a terméklistában a képek mellett található Kosárba teszem ikonra.
  • A kosár tartalma minden oldalon a főmenüben a kosár menüpontban megtekinthető.
  • Szállítási és számlázási címek: Bejelentkezett állapotban a számlázási és szállítási cím mezőkben ellenőrizheti vagy módosíthatja az adatokat.
  • Szállítási/Fizetési mód kiválasztása: A megrendelés folytatásához válasszon szállítási és fizetési módot. A szállítási mód a szállítási módok ikonjára kattintással választható.
  • Megrendelés véglegesítése: A megrendelés elküldése előtt áttekintheti a megrendelés részletes adatait. Amennyiben megjegyzést szeretne fűzni a rendeléshez azt a Megjegyzés mezőben teheti meg.
  • A véglegesítés a Megrendelés elküldése gombra kattintva történik. A jóváhagyás előtt a webáruházunk Általános szerződési feltételeit el kell fogadni, és annak tudomásul vételét is jelezni szükséges, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.

3.4      A szerződés létrejötte

  • A megrendelés elküldése után rendszerünk a megrendelést rögzíti, és automatikus e-mailben visszaigazolja. Amennyiben a visszaigazoló e-mail 2 órán belül nem érkezik meg a regisztrációkor megadott e-mail címre, kérjük az ügyfélszolgálatunkon keresztül jelezze felénk. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés részletes adatait. A szerződés a visszaigazoló e-mail kiküldésével jön létre. A megrendelés adatait rendszerünk tárolja. Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül.
  • Figyelem! A helytelenül megadott e-mail cím vagy a postafiók tárhelyének telítettsége megakadályozhatja az automatikus visszaigazolás kézbesítését!
  • Az e-mailben található rendelési számra hivatkozva elérhetőségeink bármelyikén érdeklődni lehet a megrendeléssel kapcsolatban, vagy weboldalra belépve nyomon követhető a rendelés.
  • A megrendelések leadása bármikor történhet. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 órától 18 óráig történik.
  • Módosítás a rendelés leadása után
  • Rendelés elküldése utáni módosítási szándékot ügyfélszolgálatunkon keresztül lehet jelezni.

A vállalkozó köteles a megrendelés megérkezését az Ügyfél felé elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolni.

A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Vállalkozó nem iktatja. A szerződés nyelve a magyar.

 

 

3.6      Fizetés:

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki a vásárláskor megadott e-mail címre. A megrendelés ellenértéke több módon is fizethető:

3.6.1           Banki átutalás: (banki befizetés)

 

Díjának mértéke banktól függően eltérő. Amennyiben az 5. munkanapon az összeg nem érkezett be számlánkra, a megrendelést töröljük.

 

Utalás adatai:

 

Kedvezményezett neve: Hadzsi Ádám

 

Számlavezető bank: Erste Bank Zrt.

 

Bankszámlaszám: 11600006-00000001-97398748

 

Összeg: A megrendelés fizetendő végösszege.

 

Közlemény: A megrendelés sorszáma és/vagy megrendelő neve

 

3.6.2    Utánvét:

 

A vételár a csomag kézbesítésekor fizetendő csomagautomatában csak kártyás fizetési mód lehetséges, házhozszállításkor a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is lehetőség van fizetni. Az utánvételes vásárlásért 500 forint adminisztrációs díjat számolunk fel.

 

3.6.3    Azonnali bankkártyás fizetés:

 

Webáruházunkban biztonságosan fizethet bankkártyával, az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.——-

 

  1. Szállítás

 

A csomagokat legkésőbb 10 munkanapon belül kézbesítjük, függően attól, hogy milyen termékek kerültek megrendelésre. A készleten lévő termékeket 1-7 munkanapon belül, a kézzel készített, vagy gyárttatott/ gyártott felszereléseket 5-7 munkanapon belül átadjuk szállításra.

 

Választható szállítási módok:

 

4.1       Házhoz szállítás:

 

A csomagokat futárszolgálat kézbesíti munkanapokon a megadott szállítási címre. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni. Esetlegesen a csomagoláson vagy a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

4.2       Foxpost :

 

Országszerte 801 automata áll rendelkezésre. Csomagpont keresés KATT

 

4.3       GLS csomagautomata :

 

Országszerte 850 automata áll rendelkezésre. Csomagpont keresés KATT

4.4       Fuvar.hu szállítás:

A fuvar.hu szerződött partnereivel történő szállítás.

4.5      Szállítjuk.hu szállítás

A Szállítjuk.hu szerződött partnereivel történő szállítás 

 

Figyelem!

20.000Ft vásárlási összeg felett ingyenes szállítást biztosítunk vásárlóinknak 31 kg csomagméretig! 

Mi nem korlátozzuk a csomag méretét ls súlyát, de sajnos a futárszolgálatok igen. Éppen ezért a 20.000 Ft vásárlási összeg feletti ingyenes szállítási kedvezmény , maximum 31 kg-os csomagsűlyra vonatkozik.

A 31 kg-ot meghaladó csomag rendelés esetén ügyintézőnk felveszi a megrendelővel a kapcsolatot és egyedi szállítási ajánlatot egyeztet a megrendelővel.

 

  1. Elállás joga – A visszaküldés feltételei

 

A megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlástól. A termék árát a visszaküldést követő 14 napon belül visszafizetjük. A 14 napos határidő a visszaküldött termék webáruházunk számára történt kézbesítési napjától kezdődik. A termékek árának visszafizetése a vásárló által megjelölt számlaszámra történik. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.

 

Elállási jog tájékoztató

Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése szerint késedelembe esik.

Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján  – amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot, hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét díját) (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.

Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli. 

 

Amennyiben Ön az elállási jogával kíván élni, az erre irányuló szándékát írásbeli nyilatkozat elküldésével teheti meg.

Az elállási szándékát közölheti:

 

Elállási nyilatkozat minta kitöltésével.

saját nyilatkozat elküldésével e-mailben

Az elállási szándék nyilatkozatot webáruházunk haladéktalanul visszaigazolja, ezáltal érvényesnek tekinti. A nyilatkozatban megjelölt termékek visszaküldési határideje a nyilatkozat közlésétől számított 14 nap. A 14 napos határidő az elállási szándéknyilatkozat visszaigazolásának hiányában legfeljebb 3 hónap.

 

A megrendelt terméket juttassa vissza címünkre! Postázási cím: Hadzsi Ádám 3432 Emőd Keresztesi utca 3. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek minden esetben a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

 

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. Visszaküldött terméket tartalmazó csomagok kibontásáról videó/képi felvételt készítünk, az esetleges vitás helyzetek rendezése érdekében.

 

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban irányadó rendeletek:

 

1) A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet

 

2) A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.

Panaszkezelés

 

Amennyiben webáruházunk működésével, termékeinkkel vagy a megrendeléssel kapcsolatban panasza merül fel, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Problémáját minden esetben haladéktalanul kivizsgáljuk, valamint a szükséges intézkedéseket megtesszük. A panasz ügyintézésről, indoklásáról e-mailben minden esetben tájékoztatjuk.

 

Vitás esetekben panaszával az alábbi szervekhez fordulhat.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: www.nfh.hu

 

  1. Adatkezelés:

 

A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény ill. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján:

 

Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

 

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

 

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatának engedélyezése szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

 

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

 

Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne.

 

  1. Hírlevél:

 

Hírlevelet csak a hírlevelek fogadására egyértelmű beleegyezéssel feliratkozott, regisztrált ügyfeleinknek küldünk. A hírlevélről leiratkozni e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével lehet.

 

 

 

 

 

  1. Vitarendezés

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot érintő beadványokkal kapcsolatban a területileg illetékes járási hivatalok, mint elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság, rendelkeznek hatáskörrel:

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

A fogyasztó fogyasztói jogvita esetén jogosult békéltető testülethez fordulni. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.

https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

  1. Vonatkozó jogszabályok

 

C210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről (Hatályos: 2010.04.17-től)

  1. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről (Hatályos: 2010.04.17-2010.XII.31.)
  2. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről (Hatályos: 2011.I.01-től)
  3. évi CXIX. törvény a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről (Hatályos: 2010.V.01-től)
  4. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Hatályos: 2010.III.04-2010.XII.31.)
  5. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Hatályos: 2011.I.01-től)
  6. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Hatályos: 2010.I.01-től)

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről (Hatályos: 2009.V.02-től)

a 1997. évi CLV. törvény A fogyasztóvédelemről (Hatályos: 2011.I.01.-2011.XII.31.)

 

Shopping Cart